2012. július 12., csütörtök

Helyzetjelentés

Üdvözletem! Most egy helyzetjelentéssel jelentkezem, melynek célja az, hogy felvilágosítsam kedves olvasóimat a továbbiakról, illetve az eddigiekről. Nos, az Intenger Kalózai blogra kikerült első írásom, és 4/5 értékelést kaptam rá, ami úgy gondolom, azért egy kezdőnek nem rossz. :D
Közben pedig írtam egy kritikát egy számomra amolyan kissé semmilyen filmről, ami így visszaolvasva eléggé kaotikus lett, de nem fogom kijavítgatni. Akkor ez volt bennem, ezt csináltam, akkor úgy éreztem, ennyi.
Bár lehet, hogy azért volt, mert kissé fájt a fejem, mikor írtam...de mindegy.
A jövőről? Nos, eddig valójában csak filmeket elemezgettem, kritizálgattam, mivel ez a fő profilom, de a jövőben változatosabb tartalom, tartalmak várhatóak.

Illetve van egy fontos mondanivalóm még is. A blog egy ideig eléggé hullámzó aktivitással fog futni, magánéleti, és egészségügyi problémák miatt. Ez alatt azt kell érteni, hogy lehet, hogy egy nap lesz három bejegyzés, de az is lehet, hogy napokig nem lesz egy sem. A miérteket most bővebben nem szeretném kifejteni.

Addig is kellemes olvasgatást, egyetek sok vajaskenyeret, én kérek elnézést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése